Творення людини – це найвища напруга всіх духовних сил: це і життєва мудрість,
і майстерність, і мистецтво. (В.Сухомлинський)

О школе

Загальна інформація 

 

Сучасне шкільне приміщення розраховано на 500 місць. У школі 30 класних кімнат, 15 кабінетів, а саме: математики, української мови та літератури, народознавства, російської мови та літератури, англійської мови, фізики, хімії, біології, географії, інформатики, етики та естетики. У школі є слюсарні майстерні, столярні майстерні, майстерні для уроків обслуговуючої праці, спортивна зала, спортмайданчик,  актова зала на 200 місць, їдальня на 250 місць. 

 

Навчально-виховний процес організовано в одну зміну – з 8.00 до 14.30. У школі є класи з російською та українською мовами навчання,  класи з поглибленим вивченням математики; у старших класах здійснюється профільна підготовка учнів.  Школа працює у режимі п’ятиденки, тривалість уроків: у перших класах – 35 хвилин,  у других - четвертих  –  40 хвилин, у 5-11 – 45 хвилин. Функціонує чотири групи подовженого дня для дітей різних вікових категорій з режимом роботи чергової групи до 17.40. Для учнів перших класів облаштовано спальню, гральну кімнату. 

 

З метою поглиблення знань учнів, надання індивідуальної допомоги дітям складено графік консультацій з усіх предметів.  Учителі-предметники проводять індивідуальні консультації з підготовки до зовнішнього незалежного  тестування, державної підсумкової атестації. 

 

АДМІНІСТРАЦІЯ ШКОЛИ 

 

ДИРЕКТОР 

Волосухіна Вікторія Вікторівна, учитель хімії, учитель вищої категорії,  старший учитель.

 



***

Заступники директора навчально-виховного закладу

 

 

ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ 

Тесленко Наталія Ігорівна, учитель української мови та літератури, учитель вищої категорії.

 



***

 

 ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ 

Василина-Тимофєєва Вікторія Валентинівна, учитель праці, учитель вищої категорії.

 

василина


 ***

Пахомова Наталя Василівна,

учитель математики, учители вищої категорії, старший учитель

 

 

***

Токар Василина Геннадіївна,

учитель інформатики та фізики, учитель ІІ категорії

 

 

***

ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ШКОЛИ

 

чисельність учителів – 48;

з них - 

вища категорія – 14

перша категорія – 15

друга категорія – 4

спеціаліст – 15

старший учитель – 2

учитель методист – 3

середній вік педагогів – 42 роки;

середній стаж роботи – 21 рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 Завдання школи

 

ОСНОВНИМИ ЗАВДАННЯМЯ ШКОЛИ Є: забезпечення загальноосвітньої підготовки учнів, виокремлення в старшій школі трьох пріоритетних напрямків диференціації навчання: загальноосвітнього, математичного, гуманітарного; забезпечення педкадрів повноцінною роботою, учнів та їх батьків –  формами, профілями та мовами навчання; можливостями для  духовного, інтелектуального, фізичного розвитку дітей. В основу навчально-виховного процесу покладено принципи:

1.Принцип цінності особистості. 

2.Принцип пріоритета особистості.

3.Мотивація навчання.

4.Принцип орієнтації на зону ближньої дії.

5.Принцип емоційно-цінносної орієнтації.

 

Модель випускника школи №5

 

1.Інтелектуально розвинена особистість: на достатньому та високому рівнях володіє програмовим матеріалом загальноосвітньої школи:

–має  уявлення про сучасні досягнення науки та техніки; стежить за перебігом подій в країні та світі;

–має власну систему організації навчання;

–постійно розширює свій кругозір за рахунок зовнішніх джерел.

 

2.Професійно орієнтована особистість:

–раціонально підходить до власних здібностей, умінь, навичок та інтересів;

–має чіткі уявлення про подальше навчання.

 

3.Особистість з виробленою множиною життєвих цінностей:

–має чітку систему вироблених життєвих пріоритетів та принципів; прагне об’єктивно аналізувати навколишню дійсність;

–має власну систему саморозвитку та досягнення життєвих цілей;

–поважає та шанує культуру та традиції свого народу.

 

4.Захисник Природи:

–має уявлення про сучасний екологічний стан довкілля;

–має уявлення про глобальні проблеми людства;

–вміє бережно ставитися до природи.

 

5.Особистість підготовлена до самовизначення та самореалізації:

–оцінює явища навколишнього життя, поведінку свою та оточуючих;

–володіє засобами самоповаги і самоствердження;

–об’єктивно оцінює себе, контролює вчинки;

–цілеспрямовано вибирає заняття, що відповідає особистим здібностям та інтересам.



Карта посетителей

    free counters

___________

Архiв новин

Январь 2022 (4)
Декабрь 2021 (11)
Ноябрь 2021 (14)
Октябрь 2021 (10)
Сентябрь 2021 (7)
Август 2021 (3)