Творення людини – це найвища напруга всіх духовних сил: це і життєва мудрість,
і майстерність, і мистецтво. (В.Сухомлинський)

О школе

Загальна інформація 

 

Сучасне шкільне приміщення розраховано на 500 місць. У школі 30 класних кімнат, 15 кабінетів, а саме: математики, української мови та літератури, народознавства, російської мови та літератури, англійської мови, фізики, хімії, біології, географії, інформатики, етики та естетики. У школі є слюсарні майстерні, столярні майстерні, майстерні для уроків обслуговуючої праці, спортивна зала, спортмайданчик,  актова зала на 200 місць, їдальня на 250 місць. 

 

Навчально-виховний процес організовано в одну зміну – з 8.00 до 14.30. У школі є класи з російською та українською мовами навчання,  класи з поглибленим вивченням математики; у старших класах здійснюється профільна підготовка учнів.  Школа працює у режимі п’ятиденки, тривалість уроків: у перших класах – 35 хвилин,  у других - четвертих  –  40 хвилин, у 5-11 – 45 хвилин. Функціонує чотири групи подовженого дня для дітей різних вікових категорій з режимом роботи чергової групи до 17.40. Для учнів перших класів облаштовано спальню, гральну кімнату. 

 

З метою поглиблення знань учнів, надання індивідуальної допомоги дітям складено графік консультацій з усіх предметів.  Учителі-предметники проводять індивідуальні консультації з підготовки до зовнішнього незалежного  тестування, державної підсумкової атестації. 

 

АДМІНІСТРАЦІЯ ШКОЛИ 

 

ДИРЕКТОР 

Волосухіна Вікторія Вікторівна, учитель хімії, учитель вищої категорії,  старший учитель.

 



***

Заступники директора навчально-виховного закладу

 

 

ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ 

Тесленко Наталія Ігорівна, учитель української мови та літератури, учитель вищої категорії.

 



***

 

 ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ 

Василина-Тимофєєва Вікторія Валентинівна, учитель праці, учитель вищої категорії.

 

василина


 ***

Пахомова Наталя Василівна,

учитель математики, учители вищої категорії, старший учитель

 

 

***

Токар Василина Геннадіївна,

учитель інформатики та фізики, учитель ІІ категорії

 

 

***

ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ШКОЛИ

 

чисельність учителів – 48;

з них - 

вища категорія – 14

перша категорія – 15

друга категорія – 4

спеціаліст – 15

старший учитель – 2

учитель методист – 3

середній вік педагогів – 42 роки;

середній стаж роботи – 21 рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 Завдання школи

 

ОСНОВНИМИ ЗАВДАННЯМЯ ШКОЛИ Є: забезпечення загальноосвітньої підготовки учнів, виокремлення в старшій школі трьох пріоритетних напрямків диференціації навчання: загальноосвітнього, математичного, гуманітарного; забезпечення педкадрів повноцінною роботою, учнів та їх батьків –  формами, профілями та мовами навчання; можливостями для  духовного, інтелектуального, фізичного розвитку дітей. В основу навчально-виховного процесу покладено принципи:

1.Принцип цінності особистості. 

2.Принцип пріоритета особистості.

3.Мотивація навчання.

4.Принцип орієнтації на зону ближньої дії.

5.Принцип емоційно-цінносної орієнтації.

 

Модель випускника школи №5

 

1.Інтелектуально розвинена особистість: на достатньому та високому рівнях володіє програмовим матеріалом загальноосвітньої школи:

–має  уявлення про сучасні досягнення науки та техніки; стежить за перебігом подій в країні та світі;

–має власну систему організації навчання;

–постійно розширює свій кругозір за рахунок зовнішніх джерел.

 

2.Професійно орієнтована особистість:

–раціонально підходить до власних здібностей, умінь, навичок та інтересів;

–має чіткі уявлення про подальше навчання.

 

3.Особистість з виробленою множиною життєвих цінностей:

–має чітку систему вироблених життєвих пріоритетів та принципів; прагне об’єктивно аналізувати навколишню дійсність;

–має власну систему саморозвитку та досягнення життєвих цілей;

–поважає та шанує культуру та традиції свого народу.

 

4.Захисник Природи:

–має уявлення про сучасний екологічний стан довкілля;

–має уявлення про глобальні проблеми людства;

–вміє бережно ставитися до природи.

 

5.Особистість підготовлена до самовизначення та самореалізації:

–оцінює явища навколишнього життя, поведінку свою та оточуючих;

–володіє засобами самоповаги і самоствердження;

–об’єктивно оцінює себе, контролює вчинки;

–цілеспрямовано вибирає заняття, що відповідає особистим здібностям та інтересам.



Карта посетителей

    free counters

Архив новостей

Декабрь 2017 (3)
Ноябрь 2017 (6)
Октябрь 2017 (10)
Сентябрь 2017 (1)
Август 2017 (1)
Июнь 2017 (1)