Узагальнення досвіду роботи вчителя початкових класів Маслакової Оксани Анатоліївни за темою "Застосування сучасних технологій у проектуванні освітнього середовища в новій початковій школі"
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Досвід роботи вчителів
Узагальнення досвіду роботи вчителя початкових класів Маслакової Оксани Анатоліївни за темою "Застосування сучасних технологій у проектуванні освітнього середовища в новій початковій школі"
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Відеопроект - Відкритий урок
Фрагменти уроків з використанням прийомів технології особистістноорієнтованого навчання.
Новосельцева С.В. -урок світової літератури
Малкова И.М.- урок хімії
Бєлякова С.В. - урок історії
Яровенко В.Л. - урок алгебри
Клочко Н.И.- урок алгебри
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Відеопроект - Відкритий урок
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Відеопроект - Відкритий урок
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Відеопроект - Відкритий урок
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Відеопроект - Відкритий урок
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Відеопроект - Відкритий урок
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Відеопроект - Відкритий урок
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Відеопроект - Відкритий урок
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Відеопроект - Відкритий урок
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Відеопроект - Відкритий урок
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Технологія особистісно-зорієнтованого навчання
Процес реформування системи освіти України потребує суттєвого оновлення змісту та технологій навчання математики, створення оптимальних умов для розвитку особистості в процесі навчання, тобто перехід на особистісно орієнтоване навчання. Сьогодні процеси гуманізації та гуманітаризації шкільної освіти внесли суттєві корективи в організацію навчання на уроках математики. Сучасний учитель повинен глибоко усвідомити, що важливою умовою ефективності педагогічного процесу є особистісно орієнтовані освітні технології, які враховують вікові та індивідуально-психологічні особливості учнів.
Значна кількість основних методичних інновацій у математиці пов'язана із застосуванням інтерактивних методів навчання.