Творення людини – це найвища напруга всіх духовних сил: це і життєва мудрість,
і майстерність, і мистецтво. (В.Сухомлинський)

Структура системи науково-методичної роботи школи

 

 

Структура системи науково-методичної роботи школи

Педагогічна рада школи 

I. Банк нових технологій

Колективні форми 
  • педради 
  • психолого-педагогічний семінар
  • науково-практична конференція          
  • захист моделі сучасного уроку              
  • круглий стіл                          
  • педвиставки 
  • педагогічний ярмарок       
  • педагогічні читання
  • методичний практикум
  • презентація проектів кафедри 
  • конкурс «Учитель року»                                  
                         
II. Науково-методична рада 

Групові форми  моніторинги
  • предметні педагогічні об’єднання                   
  • методичні оперативні наради                                             
  • школа молодого вчителя                                                  
  • творчі групи вчителів:
1  «Впровадження особистісно-орієнтованих технологій в освітній процес»
2  «Гуманізація освітнього простору  як найголовніша умова  для самореалізації навчальних можливостей школярів»
3  «Активізація пізнавальної активності   
учнів на основі впровадження нетрадиційних форм навчання» 
4 «Диференційований підхід до навчання  як засіб підвищення якості знань учнів»
5 «Особистісний  художньо-естетичний розвиток учнів»        
III. Інформаційно-аналітична діяльність, моніторинги

Індивідуальні форми

  • індивідуальні методичні консультації співбесіди
  • аналіз уроку
  • тестування психологом
  • курси підвищення кваліфікації
  • самоосвіта
  • робота над проблемною темою
  • залучення учнів до роботи в МАН
  • творча лабораторія
  • розробка проектів
  • творчі звіти
  • відкриті уроки
  • взаємовідвідування уроків

 

 



___________