Структура системи науково-методичної роботи школи
Структура системи науково-методичної роботи школи
Педагогічна рада школи
I. Банк нових технологій
Колективні форми
- педради
- психолого-педагогічний семінар
- науково-практична конференція
- захист моделі сучасного уроку
- круглий стіл
- педвиставки
- педагогічний ярмарок
- педагогічні читання
- методичний практикум
- презентація проектів кафедри
- конкурс «Учитель року»
II. Науково-методична рада
Групові форми моніторинги
- предметні педагогічні об’єднання
- методичні оперативні наради
- школа молодого вчителя
- творчі групи вчителів:
1 «Впровадження особистісно-орієнтованих технологій в освітній процес»
2 «Гуманізація освітнього простору як найголовніша умова для самореалізації навчальних можливостей школярів»
3 «Активізація пізнавальної активності
учнів на основі впровадження нетрадиційних форм навчання»
4 «Диференційований підхід до навчання як засіб підвищення якості знань учнів»
5 «Особистісний художньо-естетичний розвиток учнів»
III. Інформаційно-аналітична діяльність, моніторинги
Індивідуальні форми
- індивідуальні методичні консультації співбесіди
- аналіз уроку
- тестування психологом
- курси підвищення кваліфікації
- самоосвіта
- робота над проблемною темою
- залучення учнів до роботи в МАН
- творча лабораторія
- розробка проектів
- творчі звіти
- відкриті уроки
- взаємовідвідування уроків