Творення людини – це найвища напруга всіх духовних сил: це і життєва мудрість,
і майстерність, і мистецтво. (В.Сухомлинський)

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ШКОЛИ

Особистісно орієнтований підхід до розвитку, виховання й навчання через впровадження інноваційних технологій

 

ІІІ ЕТАП

 

ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ

 

МЕТА

 

Оптимізація навчально-виховного процесу школи шляхом практичного опрацювання інноваційних технологій на особистісно орієнтованих уроках

 

ЗАДАЧІ


1.Практичне опрацювання кожним учителем педагогічної ідеї у своїй навчально-виховній діяльності

 

2.Реалізація завдань науково-методичної проблеми через реалізацію завдань тем самоосвіти 

 

3.Вибір, аналіз, експериментальна перевірка нових методів роботи, застосування їх на практиці

 

4.Усвідомлення педагогами своєї діяльності, порівняльний аналіз результатів із попередніми, впровадження та розповсюдження позитивних результатів

 

5.Звіт про виконання науково-методичної теми школи на етапі практичного впровадження: проведення науково-практичної конференції «Оптимізація НВП шляхом впровадження інноваційних технологій на особистісно-орієнтованих уроках», березень 2012 р.

 

КОНКУРС «УЧИТЕЛЬ РОКУ»


2007 – 2008 н. р.  – учитель Каліберда  І. П., номінація «Історія».

2008- 2009  н. р. –  учитель Сєдих А. М., номінація «Географія».

2009 - 2010 н. р.  – учитель Склярова-Жук Я. І., номінація «Українська мова та література».

2010 – 2011 н. р. – учитель Орлова Н. М., номінація «Початкові класи».

2011 – 2012 н. р. – учитель Кувічинський О. І., номінація «Фізична культура».

                                учитель Осадча С. М., номінація «Етика». 

                                Учитель Сідашенко В. А., номінація «Українська мова та література».

 



Карта посетителей

    free counters

Архив новостей

Декабрь 2017 (3)
Ноябрь 2017 (6)
Октябрь 2017 (10)
Сентябрь 2017 (1)
Август 2017 (1)
Июнь 2017 (1)