Офіційний сайт школи №5 » Поради психолога » Як допомогти учням 4-х класів адаптуватися до середньої школи: практичні поради
Творення людини – це найвища напруга всіх духовних сил: це і життєва мудрість,
і майстерність, і мистецтво. (В.Сухомлинський)
Информация к новости
  • Просмотров: 524
  • Автор: adminrpv
  • Дата: 14-05-2020, 09:40
14-05-2020, 09:40

Як допомогти учням 4-х класів адаптуватися до середньої школи: практичні поради

Категория: Поради психолога

Перехід до п’ятого класу – відповідальний момент в житті кожного учня, для його батьків та вчителів. З початком навчання у середній школі в житті дитини відбувається безліч змін: нові викладачі та навчальні дисципліни, обсяги завдань, зрештою, нові кабінети та коридори.

Найперше, на що потрібно звернути увагу – це на ознаки готовності дитини до переходу у 5 клас:

ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНА

Дитина на фізіологічному рівні має бути готова до того, що її навантаження суттєво збільшиться: побільшає уроків й завдань. Це також готовність мозку, нервової системи й всього організму.

ПСИХОЛОГІЧНА

Це ставлення, бажання вчитися й спілкуватися з однокласниками. Готовність до нового. Психологічна готовність залежить від того, наскільки дитина є відкритою. Якщо вона трохи замкнута і болісно переносить в житті зміни, то потребує більше уваги й турботи.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА

Це рівень знань, з яким дитина 4 класу йде до 5. Чим вище він буде, тим легше пройде адаптація. 

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ МАЙБУТНІХ П’ЯТИКЛАСНИКІВ:

Проявляйте щирий інтерес до справ дитини, розпитуйте її про все, що відбувається у школі та в жодному разі не відмахуйтесь, якщо вона сама захоче вам щось розповісти. Навіть коли ви страшенно зайняті. Якщо ви відмовитесь вислухати дитину, або зробите це формально, щоб якнайшвидше повернутись до своїх справ, наступного разу вона звернеться зі своїми переживаннями до когось іншого і нема жодних гарантій, що ця людина виявиться гідним порадником.

У п’ятому класі не змінюйте форму контролю за виконанням дитиною домашніх завдань. В її житті й без того достатньо змін і пов’язаних з ними стресів. Якщо вона звикла, що ви сидите поруч під час виконання домашньої роботи, посидьте ще хоч один семестр.

Контактуйте з учителями, дізнавайтесь від них про успішність та поведінку дитини на різних уроках. Але не сваріть дитину в присутності вчителів та, в жодному разі, не критикуйте вчителів в присутності дитини. Це внесе невиправний дисбаланс у відносини між ними.

На початку вересня дізнайтесь розклад уроків та номери кабінетів, де проводяться заняття і кожного вечора нагадуйте дитині її розклад на наступний день.

Не варто перевантажувати дитину позашкільними заняттями (у секціях та гуртках), але й не можна позбавляти її можливості займатись чимось крім навчання.Особливі зусилля спрямуйте на підтримку спокійної та стабільної атмосфери вдома, щоб дім завжди залишався надійною фортецею, в якій дитина може уберегтися від усіх негараздів.

 



Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

___________