Офіційний сайт школи №5 » Новини » Поради батькам учнів щодо організації навчання дітей вдома під час карантину
Творення людини – це найвища напруга всіх духовних сил: це і життєва мудрість,
і майстерність, і мистецтво. (В.Сухомлинський)
Информация к новости
  • Просмотров: 775
  • Автор: adminrpv
  • Дата: 7-04-2020, 14:35
7-04-2020, 14:35

Поради батькам учнів щодо організації навчання дітей вдома під час карантину

Категория: Новини

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

 

З метою забезпечення неперервності навчального процесу під час карантину рекомендуємо закладам освіти організувати  проведення занять, в дистанційному режимі на період з 12.03.2020 року до покращення епідеміологічної ситуації через загрозу поширення  COVID-19.

Пропонуємо використати усі можливі технології, які забезпечать інтерактивну взаємодію педагогів, учнів та їхніх батьків на різних етапах навчання, а також самостійну роботу з інформаційними матеріалами мережі Інтернет.

 

Методичні рекомендації керівникам закладів освіти

щодо  організації навчання із застосуванням елементів дистанційного навчання

 

  1. Визначити:

-   суб'єктів навчання;

-  засоби надання навчального матеріалу учням;

-  засоби консультації учня з учителем;

-  засоби співпраці учителя й учня;

-  засоби контролю успішності учнів;

-  засоби коригування виконаних завдань;

-  засоби зв’язку з батьками учнів.

  1. Організувати навчальний процес:

-  використовувати власні офіційні сайти закладів освіти;

-  створити розділ «Навчальний процес під час карантину» або «Дистанційне навчання» тощо;

-  розмістити пряме посилання на ресурс, що використовується (клас, навчальна тема, посилання на електронні ресурси, які рекомендовані для вивчення, практичні завдання для виконання, терміни їх виконання та адреса електронної пошти закладу освіти або вчителя, куди потрібно надіслати результати виконання завдання).

  1. Призначити осіб, відповідальних за:

-   планування навчальної діяльності;

-  розподіл навчального навантаження;

-  вирішення різних організаційних питань;

-  забезпечення стабільного функціонування системи навчання з використанням дистанційних технологій;

-  розв’язування технічних питань;

-  контроль та статистичний аналіз роботи системи навчання.

 

Методичні рекомендації педагогічним працівникам закладів освіти

щодо  організації навчання під час карантину

 

  1. Ознайомитись із ресурсами, запропонованими навчальним закладом для організації навчання дітей під час карантину.
  2. Обрати необхідні ресурси, створити матеріали до уроку, забезпечити посилання на рекомендовані ресурси для самостійного опанування навчального матеріалу.
  3. Пропонувати чіткий алгоритм, ви­конання покрокових дій з наданням конкретних ре­комендацій: що саме потрібно вивчити, які джерела інформації при цьому можна використати, які практичні заняття, вправи, досліди, задачі, завдання виконати для розвитку вміння застосовувати набу­ті знання в стандартних і нестандартних ситуаціях.
  4. Забезпечити в учнів відчуття просування вперед, переживання успіху в діяльності, правильно підбирати рівень складності завдань і заслужено оцінювати ре­зультат діяльності.
  5. Використовувати всі можливості навчаль­ного матеріалу для того, щоб зацікавити учнів, ставити проблеми, активізувати самостійне мис­лення, формувати життєві компетентності.

 

Пам’ятка  учням закладів освіти

щодо  самоорганізації навчання під час карантину

 

  1. Треба розуміти, що це не час для відпочинку. Тому режим дня має залишатись таким, як і в навчальний період.
  2.  Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн, щоб час за комп’ютером  «не розмивався».
  3. Важливо, аби ця робота відбувалася спринтами — проміжками у 20-25 хвилин із перервами на чай, перекус або активний відпочинок.
  4. Виконуйте завдання своєчасно, не відкладайте на «потім».
  5. Слідкуйте за новою інформацією.
  6. Не завантажуйте систему зайвими повідомленнями.
  7. Допомагайте однокласникам знайти потрібну  інформацію із завданнями.

 

Поради батькам  учнів

щодо  організації навчання дітей вдома під час карантину

 

  1. Бути в контакті зі станом дитини і її почуттями, чесно говорити про те, що з нами відбувається.
  2. Бути дуже терплячими і обережними до себе і своїх дітей.
  3. День не має перетворюватись на суцільне виконання домашніх завдань. Школа – це не все життя дитини, особливо зараз. Діти і без того відчувають себе незрозуміло за що покараними, і нам важливо, аби школа не асоціювалась із додатковим покаранням.
  4.  У дитини, яка вчиться вдома, має бути окрема територія. Навіть якщо в неї немає своєї кімнати, можна символічно позначити невелику частину мотузкою на підлозі, зробити парканчик з іграшок або коробок – що завгодно.
  5. Треба слідкувати, щоб дитина будь-якого віку робила перерви – і краще, якщо ми зупинимо її трохи раніше, ніж вона втомиться. Маленькі втомлюються за 10-15 хвилин, підлітки – десь за півгодини.
  6. Відчиняйте вікна, провітрюйте, дбайте про свіже повітря під час навчання дитини. Чим менше повітря, тим гірші результати навчання.
  7. Допомогти структурувати підхід до навчання. Буквально скласти з дитиною план: ти починаєш робити оце, потім – це. Також – розбивати велике завдання на маленькі частини. Це стосується всіх дітей.
  8. Маємо пам’ятати, що в дитини, як у кожної людини, є інерція. Коли маленька дитина грається, а їй треба сідати за уроки – тут допоможе обумовлений час або дзвоник будильника, який кличе до навчання. Або ми говоримо: “За 10 хвилин сідаємо за уроки”. Так ми виявляємо повагу до своєї дитини як до людини. Зрозуміло, що це складно, адже багато батьків сьогодні також живуть у режимі дефіциту сил. Найлегший спосіб зекономити сили – примус. Але це програшний спосіб.

 

Зараз непростий час і випробування для всіх – тож зичимо сил батькам, дітям і вчителям.



Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

___________