Узагальнення досвіду роботи вчителя початкових класів Маслакової Оксани Анатоліївни за темою "Застосування сучасних технологій у проектуванні освітнього середовища в новій початковій школі"
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Досвід роботи вчителів
Узагальнення досвіду роботи вчителя початкових класів Маслакової Оксани Анатоліївни за темою "Застосування сучасних технологій у проектуванні освітнього середовища в новій початковій школі"
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Досвід роботи вчителів
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Досвід роботи вчителів
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Досвід роботи вчителів
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Досвід роботи вчителів
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Досвід роботи вчителів
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Досвід роботи вчителів
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Досвід роботи вчителів
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Досвід роботи вчителів
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Досвід роботи вчителів
« Розвиток самоосвітньої діяльності учнів на уроках біології шляхом впровадження новітніх технологій»
Ця тема була обрана мною невипадково. . XXI ст.. – століття комп’ютерних технологій. Щоб сучасна молода людина почувала себе комфортно в нових соціально- економічних умовах, школа має підготувати учнів до повноцінного життя та праці. Випускник сучасної школи повинен вміти самостійно, активно діяти, приймати рішення, адаптуватись до умов життя. Використовуючи тільки традиційні методи навчання, вирішити проблему неможливо. У школі необхідно створити умови для
Категория: Методичне портфоліо "Технологія особистісно-з » Досвід роботи вчителів
Еволюція людства йде, не зупиняючись. Кожне нове покоління покликане здійснити щось досконаліше в розвитку культури або цивілізації. Коли розвиток культури і цивілізації йдуть паралельно, або, коли підйом культури випереджає зростання цивілізації, тоді настають епохи розквіту країн і росте добробут народів. Після 60-х років XX століття розвиток цивілізації випереджає підйом культури, що веде до падіння моральності і духовності суспільства.
Зараз приходить нове покоління дітей, з новими життєвими завданнями. Вони повинні щось змінити на планеті до кращого, зробити життя на Землі досконалішим. Передові вчені вважають, що місія цих дiтей - в піднятті культури і моральності на Землі на вищий рівень. Ці діти, як показує педагогічна практика, не приймають методів авторитарної педагогіки. Нам, які самі були виховані в авторитарній системі, важко з ними, а їм з нами. У чому ж вихід? Вихід - в усвідомленні необхідності відмови від стереотипів авторитарного мислення і в пошуку абсолютно нових підходів до освітньо-виховного процесу. Новому поколінню потрібна нова педагогіка. Потрібна така педагогіка, яка мала б свій філософський погляд на людину і ставила б перед собою конкретну мету по вихованню цієї людини.