Творення людини – це найвища напруга всіх духовних сил: це і життєва мудрість,
і майстерність, і мистецтво. (В.Сухомлинський)
Информация к новости
  • Просмотров: 3065
  • Автор: adminrpv
  • Дата: 4-11-2016, 17:11
4-11-2016, 17:11

Характеристика педагогічної діяльності вчителя

Категория: Персональные страницы учителей. » Персональная страничка Рудаковой М.П.

Характеристика

педагогічної діяльності вчителя початкових класів

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 м. Слов’янська

Рудакової Марини Петрівни

 

Рудакова Марина Петрівна має високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості. Активно впроваджує інноваційні форми і методи роботи у навчально-виховний процес. Цілеспрямовано працює над розвитком логічного мислення у школярів.

 

У своїй роботі значну увагу приділяє особистісно-зорієнтованому підходу, вибудовує систему формування успішної особистості.

Запровадженням прийомів гуманної педагогіки у навчально-виховний процес Марина Петрівна впливає на формування у молодших школярів моральних якостей. Рудакова М.П. – активний учасник роботи шкільного та міського методичних об’єднань. Неодноразово виступала з доповідями за темами: «Обдарована дитина, її риси. Діяльність педагога», «Роль пізнавальних завдань у розвитку творчих здібностей молодшого школяра», «Засоби підвищення навчальної мотивації у процесі навчання».

 

Марина Петрівна брала участь у майстер-класі В.Підласого від видавництва «Основа» «Продуктивна технологія» у 2013 році , неодноразово проводила майстер-класи для вчителів школи та міста: учасник Міжнародної відкритої он-лайн конференції «Коучинг в освіті» (2012р), конкурсу «Мобільне навчання у відкритому інформаційному просторі». Рудакова М.П. презентувала свій досвід роботи на віртуальній обласній виставці «Сучасні заклади освіти-2014». Фрагменти уроків вчителя ввійшли до шкільного відео-проекту «Відкритий урок».

 

За участь в обласному вебінарі «Ігрова феєрія» для учнів початкових класів. Ігри на розвиток уваги, пам’яті та мислення отримала сертифікат  (2014р.). Рудакова М.П. співпрацює у міських творчих лабораторіях «Гуманна педагогіка», «Від майстра до майстра».  Неодноразово брала участь у Всеукраїнських Читаннях з гуманної педагогіки з тем: «Як любити дітей» (м.Київ, 2006 р., Київ, 2010 р.), «Виховуватися в моральному кліматі пам’яті» (Київ, 2015 р.). Багато уваги приділяє питанням психології у навчально-виховному процесі – учасниця тренінгів «Профілактика емоційного вигорання вчителів» (м. Слов’янськ, 2015 р.), «Метод ненасильницького спілкування як ефективний інструмент відновлення соціального середовища після насильницького конфлікту» (м. Слов’янськ, 2015 р.), «Підвищення психосоціальної стійкості до стресу у дітей» (м. Слов’янськ, 2016 р.).

 

Марина Петрівна - постійний учасник шкільних ПДС «Технологія особистістного уроку», «Продуктивний педагог – продуктивний урок», «Перспективні технології навчання». У 2014 році брала участь у роботі Всеукраїнської конференції «Інформаційно-комунікаційні технології у  формуванні фахових компетентностей учителів початкових класів: реалії та перспективи», отримала сертифікат. Передає свій досвід роботи молодим учителям.

 

 

 

Характеристика педагогічної діяльності вчителя

 

 

 

 

Характеристика педагогічної діяльності вчителя

 

Характеристика педагогічної діяльності вчителя

 



Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

___________