Офіційний сайт школи №5 » Інклюзивна освіта » ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В СЛОВ’ЯНСЬКІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ І-ІІІ СТУПЕНІВ №5
Творення людини – це найвища напруга всіх духовних сил: це і життєва мудрість,
і майстерність, і мистецтво. (В.Сухомлинський)
Информация к новости
  • Просмотров: 619
  • Автор: adminrpv
  • Дата: 14-04-2020, 15:53
14-04-2020, 15:53

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В СЛОВ’ЯНСЬКІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ І-ІІІ СТУПЕНІВ №5

Категория: Інклюзивна освіта

В СЛОВ’ЯНСЬКІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ І-ІІІ СТУПЕНІВ №5

 

Інклюзивне навчання (від англ. inclusion – включення) – це система освітніх послуг, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу, а також її соціалізацію та інтеграцію у суспільство.

Метою інклюзивної освітиє створення умов для особистісного розвитку дітей із особливими потребами, формування освітньо-розвивального середовища для них. Тобто у інклюзивній школі не дитина підлаштовується до вимог освіти, а система навчання змінюється заради дитини. Такий підхід виключає будь-яку дискримінацію й забезпечує доступ до школи усім дітям.

 

ЗАВДАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

 

• Організувати навчально-виховний процес, який би задовольняв освітні потреби всіх дітей.

• Розробити систему надання спеціальних освітніх і фахових послуг для дітей з особливими освітніми потребами.

• Створити позитивний клімат у шкільному середовищі та поза його межами.

 

БАЗОВІ ЦІННОСТІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

 

• Кожна дитина — особистість.

• Усі діти можуть навчатися.

• Кожна дитина має унікальні здібності, особливості, інтереси.

• Дискримінація у будь-якій формі заборонена.

• Кожна людина має право брати участь у житті суспільства.

• Терпимість одне до одного, прийняття людей з їхніми індивідуальними відмінностями.

• Виховання в дусі толерантності.

 

ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

 

• вищий рівень соціальної взаємодії з ровесниками (порівняно з дітьми, що знаходяться у спеціальних школах);

• покращення соціальної компетентності й комунікативних навичок;

• вища академічна успішність (за рахунок більш насичених навчальних програм);

• соціальне прийняття дитини, дружні зв’язки з ровесниками.

 

ЗА ІНКЛЮЗИВНОЮ ФОРМОЮ ОСВІТИ В НАШІЙ ШКОЛІ НАВЧАЮТЬСЯ:

 

1-А клас

Класний керівник:

Трофімова Лілія Петрівна

Асистент вчителя:

Брисьова Вікторія Ярославівна

 

ЯК ОФОРМИТИ ДИТИНУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ НА ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ ДО НАШОЇ ШКОЛИ?

 

Якщо Ваша дитина має ООП ( особливі освітні потреби), для неї буде організовано інклюзивне навчання. До основного пакета документів додається довідка висновку з ІРЦ. Кожна дитина з особливими освітніми потребами має право навчатися у школі за місцем проживання на інклюзивному навчанні. Для цього потрібне лише бажання батьків.

 

ЩОБ ОФОРМИТИ ДИТИНУ НА ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ У ЗАГАЛЬНООСВІТНЮ ШКОЛУ, НЕОБХІДНО:

 

1.Оформити картку розвитку дитини.

Для цього потрібно звернутися у медичний заклад за місцем проживання, де лікарі пропишуть діагноз дитини. Якщо дитина раніше вже десь навчалася (дитячий садок, школа, інтернат), до картки додається характеристика. Також за необхідності висновок психолога чи логопеда.

2. Отримати висновок психолого-медико-педагогічної консультації.

З карткою розвитку батьки разом з дитиною звертаються до ІРЦ. Після засідання комісії батьки отримують витяг з протоколу комісії з рекомендацією інклюзивного навчання

3. Звернутися у школу за місцем проживання

Разом з оригіналом витягу батьки подають заяву на ім’я директора школи за місцем проживання з проханням організувати для дитини інклюзивне навчання.

Далі навчальний заклад подає заявку до місцевого органу управління освітою, який закуповує необхідне обладнання, навчальні матеріали, призначає асистента та укладає угоди з фахівцями, які проводитимуть корекційні заняття з дитиною.

 

Кожна дитина України має право на отримання освіти в тій формі та умовах, які відповідають її фізичному та розумовому розвитку

 

“…ОСНОВНИМИ ПРИНЦИПАМИ ОСВІТИ В УКРАЇНІ Є:

ДОСТУПНІСТЬ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА УСІХ ФОРМ І ТИПІВ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ДЕРЖАВОЮ;

РІВНІСТЬ УМОВ КОЖНОЇ ЛЮДИНИ ДЛЯ ПОВНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇЇ ЗДІБНОСТЕЙ ”

Закон України “ Про освіту ”

 

Стаття 6. Основні принципи навчання

 

 

 

 



Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

___________