До складу вчителів МО входять:
Василина – Тимофеєва В. В. (вчитель технології, І категорія);
Осадча С. Н. (вчитель етики, образотворчого мистецтва, художньої культури, технології, І категорія);
Рипаленко С. М. (вчитель музики, І категорія);
Турубалко В. К. (вчитель технології, І категорія).
Теми самоосвіти вчителів:
Василина – Тимофеєва В. В. «Формування ключових компетентностей школярів в умовах особистісно – орієнтованого навчання на уроках технології».
Осадча С. М. «Особистісний художньо – естетичний розвиток учнів, виховання потреби в творчій реалізації і духовному самовдосконаленні».
Рипаленко С. М. «Особистісне орієнтування та розвиток творчих здібностей учнів на уроках музики».
Турубалко В. К. «Розвиток інтересів та здібностей учнів у відповідності до вимог інноваційних технологій на уроках технології».
Основні напрямки роботи:
На своїх уроках вчителі нашої кафедри вирішують такі завдання:
- збагачення емоційно – естетичного досвіду учнів, формування культури почуттів, пробудження особистісно – позитивного ставлення до мистецьких цінностей;
- опанування учнями художньо – практичними вміннями та навичками, формування комплексу художніх компетенцій, що забезпечують здатність керуватися набутими знаннями та вміннями у самоосвітній діяльності, у процесі самоосвіти;
- розуміння учнями зв’язків мистецтва з природним, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини, усвідомлення власної причетності до художніх традицій свого народу з одночасним розумінням особливостей інших національних картин світу;
- виховання культури міжнаціонального спілкування через вивчення художніх традицій народів різних країн;
- формування культури людських почуттів як найсильніших – любові, доброти, милосердя через сприймання творів мистецтва;
- розвиток асоціативно – образного та просторового мислення, фантазії, пам’яті, художнього смаку і творчих здібностей;
- формування здатності сприймати, інтерпретувати та характеризувати твори образотворчого мистецтва, висловлювати особисте ставлення до них, аргументуючи власні думки, судження, оцінки;
- формування уявлень про сутність, види та жанри образотворчого мистецтва, особливості художньо – образної мови, засвоєння основних художніх прийомів і закономірностей та відповідної термінології;
- виховання духовних та моральних ціннісних орієнтирів, інтересів, смаків, потреб у творчості; національно – патріотичної свідомості та активної життєвої позиції;
- опанування вокально – хоровими вміннями та навичками – здатністю керуватися набутими музичними знаннями у процесі самостійної діяльності;
- виховання ціннісних орієнтацій у сфері музики, музичних інтересів, смаків і потреб; розвиток загальних і музичних здібностей, творчого потенціалу особистості;
- розуміння учнями зв’язків музики з іншими видами мистецтва, з природним і культурним середовищем життєдіяльності людини;
- опанування видів проектно – технологічної діяльності (портфоліо і виготовлення виробу)
- основи технології виготовлення виробів;
- проектування, виготовлення та оздоблення виробів;
презентація виготовлених виробів.