Творення людини – це найвища напруга всіх духовних сил: це і життєва мудрість,
і майстерність, і мистецтво. (В.Сухомлинський)
Информация к новости
  • Просмотров: 2721
  • Автор: adminrpv
  • Дата: 16-08-2012, 12:34
16-08-2012, 12:34

Художньо-естетичний цикл

Категория: Методичні об'єднання » MO: Художньо-естетичний цикл

До складу вчителів МО входять:

Василина – Тимофеєва В. В. (вчитель технології, І категорія);

Осадча С. Н. (вчитель етики, образотворчого мистецтва, художньої культури, технології, І категорія);

Рипаленко С. М. (вчитель музики, І категорія);

Турубалко В. К. (вчитель технології, І категорія).

 

Теми самоосвіти вчителів:

Василина – Тимофеєва В. В. «Формування ключових компетентностей школярів в умовах особистісно – орієнтованого навчання на уроках технології».

Осадча С. М. «Особистісний художньо – естетичний розвиток учнів, виховання потреби в творчій реалізації і духовному самовдосконаленні».

Рипаленко С. М. «Особистісне орієнтування та розвиток творчих здібностей учнів на уроках музики».

Турубалко В. К. «Розвиток інтересів та здібностей учнів у відповідності до вимог інноваційних технологій на уроках технології».

 

 

Основні напрямки роботи:

На своїх уроках вчителі нашої кафедри вирішують такі завдання:

  • збагачення емоційно – естетичного досвіду учнів, формування культури почуттів, пробудження особистісно – позитивного ставлення до мистецьких цінностей;
  • опанування учнями художньо – практичними вміннями та навичками, формування комплексу художніх компетенцій, що забезпечують здатність керуватися набутими знаннями та вміннями у самоосвітній діяльності, у процесі самоосвіти;
  • розуміння учнями зв’язків мистецтва з природним, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини, усвідомлення власної причетності до художніх традицій свого народу з одночасним розумінням особливостей інших національних картин світу;
  • виховання культури міжнаціонального спілкування через вивчення художніх традицій народів різних країн;
  • формування культури людських почуттів як найсильніших – любові, доброти, милосердя через сприймання творів мистецтва;
  • розвиток асоціативно – образного та просторового мислення, фантазії, пам’яті, художнього смаку і творчих здібностей;
  • формування здатності сприймати, інтерпретувати та характеризувати твори образотворчого мистецтва, висловлювати особисте ставлення до них, аргументуючи власні думки, судження, оцінки;
  • формування уявлень про сутність, види та жанри образотворчого мистецтва, особливості художньо – образної мови, засвоєння основних художніх прийомів і закономірностей та відповідної термінології;
  • виховання духовних та моральних ціннісних орієнтирів, інтересів, смаків, потреб у творчості; національно – патріотичної свідомості та активної життєвої позиції;
  • опанування вокально – хоровими вміннями та навичками – здатністю керуватися набутими музичними знаннями у процесі самостійної діяльності;
  • виховання ціннісних орієнтацій у сфері музики, музичних інтересів, смаків і потреб; розвиток загальних і музичних здібностей, творчого потенціалу особистості;
  • розуміння учнями зв’язків музики з іншими видами мистецтва, з природним і культурним середовищем життєдіяльності людини;
  • опанування видів проектно – технологічної діяльності (портфоліо і виготовлення виробу)
  1. основи технології виготовлення виробів;
  2. проектування, виготовлення та оздоблення виробів;

презентація виготовлених виробів.



Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

___________