Творення людини – це найвища напруга всіх духовних сил: це і життєва мудрість,
і майстерність, і мистецтво. (В.Сухомлинський)
Информация к новости
  • Просмотров: 1870
  • Автор: adminrpv
  • Дата: 16-08-2012, 12:34
16-08-2012, 12:34

Художньо-естетичний цикл

Категория: Методические объединения » MO: Художньо-естетичний цикл

До складу вчителів МО входять:

Василина – Тимофеєва В. В. (вчитель технології, І категорія);

Осадча С. Н. (вчитель етики, образотворчого мистецтва, художньої культури, технології, І категорія);

Рипаленко С. М. (вчитель музики, І категорія);

Турубалко В. К. (вчитель технології, І категорія).

 

Теми самоосвіти вчителів:

Василина – Тимофеєва В. В. «Формування ключових компетентностей школярів в умовах особистісно – орієнтованого навчання на уроках технології».

Осадча С. М. «Особистісний художньо – естетичний розвиток учнів, виховання потреби в творчій реалізації і духовному самовдосконаленні».

Рипаленко С. М. «Особистісне орієнтування та розвиток творчих здібностей учнів на уроках музики».

Турубалко В. К. «Розвиток інтересів та здібностей учнів у відповідності до вимог інноваційних технологій на уроках технології».

 

 

Основні напрямки роботи:

На своїх уроках вчителі нашої кафедри вирішують такі завдання:

  • збагачення емоційно – естетичного досвіду учнів, формування культури почуттів, пробудження особистісно – позитивного ставлення до мистецьких цінностей;
  • опанування учнями художньо – практичними вміннями та навичками, формування комплексу художніх компетенцій, що забезпечують здатність керуватися набутими знаннями та вміннями у самоосвітній діяльності, у процесі самоосвіти;
  • розуміння учнями зв’язків мистецтва з природним, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини, усвідомлення власної причетності до художніх традицій свого народу з одночасним розумінням особливостей інших національних картин світу;
  • виховання культури міжнаціонального спілкування через вивчення художніх традицій народів різних країн;
  • формування культури людських почуттів як найсильніших – любові, доброти, милосердя через сприймання творів мистецтва;
  • розвиток асоціативно – образного та просторового мислення, фантазії, пам’яті, художнього смаку і творчих здібностей;
  • формування здатності сприймати, інтерпретувати та характеризувати твори образотворчого мистецтва, висловлювати особисте ставлення до них, аргументуючи власні думки, судження, оцінки;
  • формування уявлень про сутність, види та жанри образотворчого мистецтва, особливості художньо – образної мови, засвоєння основних художніх прийомів і закономірностей та відповідної термінології;
  • виховання духовних та моральних ціннісних орієнтирів, інтересів, смаків, потреб у творчості; національно – патріотичної свідомості та активної життєвої позиції;
  • опанування вокально – хоровими вміннями та навичками – здатністю керуватися набутими музичними знаннями у процесі самостійної діяльності;
  • виховання ціннісних орієнтацій у сфері музики, музичних інтересів, смаків і потреб; розвиток загальних і музичних здібностей, творчого потенціалу особистості;
  • розуміння учнями зв’язків музики з іншими видами мистецтва, з природним і культурним середовищем життєдіяльності людини;
  • опанування видів проектно – технологічної діяльності (портфоліо і виготовлення виробу)
  1. основи технології виготовлення виробів;
  2. проектування, виготовлення та оздоблення виробів;

презентація виготовлених виробів.



Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Карта посетителей

    free counters

Архив новостей

Ноябрь 2019 (11)
Октябрь 2019 (10)
Сентябрь 2019 (7)
Июль 2019 (2)
Июнь 2019 (3)
Апрель 2019 (2)